Polityka prywatności

Polityka prywatności

  • Zasady ogólne

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych przekazanych przez użytkowników serwisu internetowego THAIM Spa Concept (znajdującego się pod adresem URL: www.thaim.pl (zwanego dalej: „Serwisem”) w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanego dalej: „Rozporządzeniem”).

  • Dane osobowe

Danymi osobowymi, zgodnie z Rozporządzeniem, są wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”), do których w ramach funkcjonowania niniejszego Serwisu, w tym – systemu rezerwacji wizyt, należą w szczególności: imię i nazwisko, adres email, numer telefonu oraz dane osobowe zapisane w plikach cookies.

Przekazywanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i nie wynika w żaden sposób z  ustawowego czy umownego zobowiązania. Jednocześnie, brak udostępnienia wymaganych danych osobowych lub żądanie ich usunięcia może skutkować brakiem możliwości realizacji przez administratora zamierzonego celu ich przetwarzania. Natomiast brak zgody na używanie przez administratora wszystkich plików cookies, może doprowadzić do niemożliwości korzystania przez użytkownika z pełnej funkcjonalności Serwisu.

  • Administrator danych osobowych

W zakresie funkcjonowania niniejszego Serwisu administratorem Państwa danych osobowych jest: MYTHAISPA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Ketlinga nr 30, 03289 Warszawa), KRS: 0000739402, REGON: 360743535, NIP: 5242776793 (zwana dalej: „Administratorem”).

Dane kontaktowe Administratora:

Adres e-mail: kontakt@thaim.pl

Numer telefonu: +48 799 111 997

  • Cele przetwarzania danych osobowych

Na podstawie udzielonej przez Państwa zgody Administrator przetwarza przekazane przez Państwa dane osobowe w celach:

  1. rezerwacji wizyt za pomocą systemu rezerwacji wizyt w THAIM Spa Concept – na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia);
  2. analitycznych i statystycznych poprzez analizę aktywności użytkowników korzystających z Serwisu w celu poprawy jakości oraz adekwatności stosowanych funkcjonalności Serwisu i dostosowania oferowanych usług do preferencji użytkowników – na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia);
  3. marketingowych i reklamowych poprzez personalizację treści prezentowanych w innych serwisach internetowych stosownie do zainteresowań użytkownika Serwisu – na podstawie udzielonej przez Państwa zgody (art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia);
  4. zapewnienia bezpieczeństwa teleinformatycznego związanego z użytkowaniem Serwisu – na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia);
  5. ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami przez MYTHAISPA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie – na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia);
  6. możliwości wypełniania obowiązków prawnych ciążących na MYTHAISPA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie – na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia).
  • Okres przechowywania danych osobowych

Administrator będzie przechowywał Państwa dane osobowe przez okres niezbędny do zrealizowania celów ich przetwarzania. Wobec powyższego, długość okresu przechowywania danych zależna jest od celu w jakim dane te są przetwarzane i przedstawia się następująco:

  1. dane osobowe przetwarzane na podstawie wcześniej wyrażonej zgody – będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa zgody;
  2. dane osobowe przetwarzane jako niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze –  będą przechowywane do czasu wypełnienia przez Administratora ciążących na nim obowiązków prawnych;
  3. dane osobowe przetwarzane jako niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią – będą przechowywane do czasu osiągnięcia celu ich przetwarzania przez Administratora lub do momentu zgłoszenia sprzeciwu;

o ile Administrator nie będzie kontynuował przetwarzania przekazanych przez Państwo danych osobowych na innej podstawie prawnej.

  • Odbiorcy danych osobowych 

W celu zagwarantowania wysokiego standardu usług, niezbędnym pozostaje korzystanie przez Administratora z usług podmiotów trzecich związanych m.in. obsługą klienta, usługami zaopatrującymi Administratora w rozwiązania techniczne, informatyczne oraz organizacyjne, umożliwiające Administratorowi prowadzenie działalności gospodarczej, a także usługami księgowymi czy prawnymi, którzy mogą przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych zawartych z Administratorem. Ponadto, Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione organom administracji, organom ścigania i sądom.

W przypadku powierzenia przetwarzania danych osobowych podmiotowi trzeciemu, Administrator zobowiązuje się do zapewnienia, że przetwarzanie Państwa danych będzie zgodne z przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania. Jednak niezależnie od powyższego, Administrator może podlegać obowiązkowi prawnemu ujawnienia danych osobowych w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.

  • Uprawnienia osób, których dane dotyczą

W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie Rozporządzenia, przysługują Państwu następujące uprawnienia:

  1. w zakresie danych przetwarzanych na podstawie wcześniej wyrażonej zgody – prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
  2. prawo do uzyskania od Administratora dostępu do dotyczących Państwa danych osobowych oraz informacji na temat ich przetwarzania;
  3. prawo do żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących Państwa danych osobowych, które są nieprawidłowe lub uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, które są niekompletne; 
  4. w przypadkach wskazanych w art. 17 Rozporządzenia – prawo do żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących Państwa danych osobowych;
  5. w przypadkach wskazanych w art. 18 Rozporządzenia – prawo do żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania dotyczących Państwa danych osobowych;
  6. w przypadkach wskazanych w art. 20 Rozporządzenia – prawo do przenoszenia danych; 
  7. w przypadkach wskazanych w art. 21 Rozporządzenia – prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych przez Administratora, w tym ich profilowania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z marketingiem bezpośrednim.

Powyższe żądania należy kierować do Administratora pocztą na adres siedziby Administratora lub w formie elektronicznej na adres e-mail – obydwa wskazane w pkt. 3 niniejszej Polityki prywatności. 

Dodatkowo, na podstawie art. 77 Rozporządzenia – jeżeli sądzą Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym na terenie Rzeczypospolitej Polskiej jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, adres e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl). 

  • Zastrzeżenia

Administrator informuje, iż:

  1. Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce prywatności, co może wynikać z konieczności dostosowania się do zmian prawnych, rozwój technologii internetowej, a także rozwój Serwisu; o wszelkich zmianach Administrator będzie informował użytkowników Serwisu w sposób widoczny i zrozumiały; 
  2. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia;
  3. Państwa dane osobowe nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.